poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Tissage danese - baza wzorów

Witajcie!
Wpadłam na pomysł stworzenia bazy wzorów tissage danese. A może raczej tissage danois bo większość wzorów udało mi się znaleźć wpisując zamiast "danese" słowo "danois".
Jeśli znajdziecie jakiś wzór albo ciekawy tutorial to zachęcam do podzielenia się linkiem w komentarzu (dodam wtedy wasz link do zestawienia).

Kwiatki

1) tutorial 


2) tutorial

3) dobrze rozrysowany schemat



4) dobrze rozrysowany schemat krok po kroku i video



5) tutorial



6) maki - opis po rosyjsku



7) polecam kanał na youtube рукоделне tv, na którym znajdziecie sporo pięknych wzorów, np. na takie żonkile...



8) słoneczniki

9) I trochę trudniejsze wzory, np. takie



10) Schemat


Motylki

1) tutorial na youtube oraz schematy krok po kroku


2) foto-tutorial

3) Opis i schemat po rosyjsku




Motyw koła

1)

2)

3)








Kolczyki








Gwiazdki


2)

3) świecznik w kształcie gwiazdy - Babette Vivian


4) gwiazdka krok po kroku


5) słońce to też gwiazda - krok po kroku


Ubranka dla jajek



2) po polsku


Dzwoneczki:

1) opis

2) tutorial po polsku


Serwetki:

1) spiralki - schemat 1, opis, foto-tutorial przygotowany przez Stefanię (Mille idee) oraz jeszcze jeden tutorial ze spiralkami w wersji trójkolorowej przygotowany przez Elenę Wasjanowicz.




2) po polsku serwetka i miseczka (link jest do miseczki bo w bezpośrednim linku do serwetki widać inną serwetkę, a nie tą do której jest opis)




11) serwetka ze świnkami (na tym blogu znajdziecie sporo darmowych wzorów, te które wydały mi się ciekawsze dodałam ale pominęłam wzory z postaciami z kreskówek)



15) z serduszkami:



20) serwetka o nazwie "Mandala" - wzór autorstwa Nikolaja Romanenko wypatrzyłam na vk w założonej przez niego grupie Салфетки из бисера (Мастер-классы) - grupa jest ogólnodostępna i jest w niej dostępnych jeszcze kilka innych projektów (ale już w wersji ze zdjęciami, a nie schematem).


21) W zestawieniu nie mogło zabraknąć tutorialu Honoraty


Wzory płatne

1) Dużo ciekawych wzorów można znaleźć na etsy u Dadanyperles, np. taki na piękną serwetkę z motylami

2) Śliczne kolorowe serwetki znajdziecie u ChikaBeadwork
3) Interesujący wzór z wykorzystaniem dwóch rodzajów koralików można nabyć u BearlyBeaded (niestety ten wzór jest dosyć drogi)


4) sporo ciekawych projektów ma też HobbyPerle


5) Zachwyciły mnie też projekty Lescreasdecath

6) mnóstwo cudownych wzorów (oraz gotowe serwetki) znajdziecie też na stronie https://arcobaleno-merceria.com/catalogo-prodotti/items/centrini-pdf.html




7) książki: 
- Centrini con le perline


- Decorazioni, scataline e...



- Ciotoline, bicchierini e... con le perline


- Rocailleries Florales


Fora internetowe

1) http://passionnementperles.clicforum.com/index.php
2) http://123perlamis.alloforum.com/perles-g37104.html
3) http://bellecreas.actifforum.com/


Bardzo jestem ciekawa, które wzory spodobały się Wam najbardziej.

15 komentarzy:

  1. Ale extra baza m, chyba przepadłam na amen :-)
    Nie wiem co wybrać bo wszystko jest cudne , koniecznie post do zapamiętania. Ale chyba najpierw to muszę się udać do sklepu po koraliki :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za tyle dobra!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa skarbnica wiedzy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Que c'est beau........
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wzory są takie, że najchętniej natychmiast bym się brała do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza wzorów to świetny pomysł. Wszystko co najważniejsze i najciekawsze w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się tego typu biżuteria; może kiedyś odważę się i też coś spróbuję zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красиво! Спасибо за ссылки и схемы!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromny trud włożyłaś w tę pracę. Bardzo Ci za to dziękuję.
    Widzę, że nawet znalazłaś kurs na zrobienie "mojej" serwetki, a ja się męczyłam sama, bo znalazłam tylko wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystko i jaki duży wybór.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i bardzo dekoracyjne prace -inspiracje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje inspiracje zachwycają! Muszę tego posta zapisać, bo może kiedyś zdecyduję się na jakieś koralikowe cacko. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Duża dawka pięknych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i jaka dawka emocji !! Wszystko chciało by się zrobić , już teraz , natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń